Вітаємо всіх з прийдешніми святами та канікулами!
У кожного продавця, сервісника та підприємця є чітке уявлення про оцінку своєї діяльності. Для нас найчастіше таким критерієм є задоволений клієнт! У нашому випадку – клієнт це сільгоспвиробник, у свою чергу результат праці якого – вирощений чудовий урожай! Цей результат зазвичай складається з багатьох складових: агрономічної, кліматичної, фінансової, людської та ін.
Людина і задоволеність, це у наш час поняття практично несумісні... Почасти з цим можна погодитись - прагнення до досконалості це нормально, проте часто сучасні тенденції розвитку суспільства диктують погоню за досконалістю, позбавлену всякого сенсу! Якийсь рух заради руху! Людина, яка потрапила в такий потік, задоволена бути просто не зможе!
Припустимо Вам вдалося осідлати цей некерований рух і Ви розумієте навіщо він призначений, отже Ви намітили собі пункти зупинок, з яких Вам видно пройдений шлях та його результати. Ви розумієте, що Ваш бізнес дозволяє Вам забезпечити свою сім'ю, дати роботу персоналу та створити ґрунт для майбутніх звершень. Десь у моєму уявленні наш задоволений клієнт уявляється мені разом зі своїми близькими, що подорожують далекою країною саме зараз, коли активна фаза робіт у сільському господарстві практично зупинилася.
...Його зачіскою грає вітер, засмагле обличчя відпочиває від бритви, руки тягнуться до телефону, але ... раптом у нього летить м'яч і він чує: Тато йдемо з нами грати!..
Його впевненість у завтрашньому дні підтримує те що і в цей час РОСТЕ ЙОГО МАЙБУТНИЙ ВРОЖАЙ. Напевно, ні з чим не порівняти це відчуття спостерігання за зростанням... І так дивно, коли це зростання не завжди потребує щохвилинної уваги та участі спостерігача!
Нам би дуже хотілося щоб наш клієнт розумів, що є процеси, в яких немає рівних йому, але є й такі. які можуть зробити йому інші.
В даний час техніка, яку використовує сільгоспвиробник, ускладнилася настільки, що її водія вже складно назвати механізатором, швидше він - пілот, в обов'язки якого входить лише управління. Виробник диктує Вам з року в рік, що немає нічого кращого за нову техніку та її регулярного оновлення! Однак кожен з нас розуміє, що, на жаль, поки що нашим доходам далеко до доходів лідерів світового сільгоспвиробництва та оптимізація витрат це також одна з найважливіших складових успіху.
Техніка, яка забезпечує виконання Ваших сільгоспзадач це не іграшка, тому прагнення новизни має спиратися на відповідні розрахунки, а не на заклик виробника цієї техніки або просто моду, що ми також дуже часто спостерігаємо! Вам необхідно розуміти, чи готовий до сприйняття цієї нової техніки Ваш людський ресурс, чи дасть він проявитися повною мірою її ефективності?
Нещодавно по телефону звернувся клієнт зі скаргою на те, що його трактор з паливним насосом типу VP виробництва BOSCH не розвиває оборотів більше 1700 об/хв. Ремонт форсунок та перевірка паливного насоса не усунули цієї проблеми. У телефонній розмові з ним я припустив, що може бути включене примусове обмеження обертів двигуна, яке активується натисканням кнопки, яку багато хто називає CRUISE CONTROL. Я описав, як виглядає ця кнопка. За кілька годин клієнт повідомив, що проблему з оборотами вирішено. Як виявилося, інструкції з експлуатації в тракторі не було, про наявність такої функції він не знав.
За роки нашої роботи ми з подивом відзначаємо, що ті самі моделі та зразки техніки працюють безаварійно або вимагають постійної уваги залежно від відношення персоналу та власника до цієї техніки. Комбайни і трактори одного і того ж року випуску і мають приблизно однаковий доробок, в одному господарстві можуть мати відмінний стан, а в сусідньому господарстві - безпорадно іржавіти під парканом бригади.
Думаю, всі розуміють, що така сільгосптехніка як трактор, комбайн, обприскувач тощо. не відноситься до розряду техніки, яка є візиткою статусу власника, як, наприклад, автомобіль! Саме автомобіль служить засобом задоволення амбіцій і найчастіше купується задоволення від його використання. Хоча, ми і тут спостерігаємо тренд останніх кількох років, такий як придбання авто зі США з пробігом та деякими пошкодженнями, що на наш погляд є ознакою раціонального ставлення та популярного зараз розумного споживання!
Сільськогосподарську техніку, що працює всередині господарства часто взагалі практично ніхто не бачить і її зовнішня сучасність тішить око тільки її власника та її оператора. Незважаючи на те, що багато хто культивує ідеї про те, що техніка останніх десятиліть стає одноразовою, на наш погляд такі твердження складно віднести до сільгосптехніки. Її інтелектуальна начинка може застаріти, проте базові деталі розраховані на тривалий термін експлуатації. Ми бачимо можливість такої експлуатації у тісній співпраці та партнерстві з сервісом. Саме досвідчені співробітники сервісної служби здатні оцінити поточний стан техніки, зробити прогноз її роботи та прорахувати вартість можливого ремонту. Така інформація допоможе власнику оцінити з економічного погляду як йому діяти щодо даної одиниці техніки: продавати, ремонтувати, розбирати на запчастини та перетворювати на донора тощо. Крім того, справжньому господареві, очевидно, буде цікаво дізнатися причину того, що його трактор, наприклад, перетворився на металобрухт так швидко або витрати на його експлуатацію не окупаються... Економія на співпраці з сервісом зазвичай відразу видно по раптовим поломкам, коли відносно недорога деталь, така, наприклад, як хрестовина, яка не була своєчасно замінена, призводить до поломки, на усунення якої доведеться витратити кілька десятків тисяч гривень. Дивним чином тенденція до економії призвела до практично повного припинення звернень у сервіс з приводу діагностичних оглядів та дефектівок... У свою чергу це знизило кількість планових ремонтів та збільшило кількість аварійних та капітальних ремонтів.
Ми закликаємо наших клієнтів до діалогу і намагаємось завжди бути на зв'язку, завжди бути готовими порадити та підказати як вийти з тієї чи іншої ситуації. Ми завжди із Вами!