Cummins

Перйти до сайту Cummins

Історія створення компанії Cummins

Cummins
У 1913 р. в штаті Індіана була створена компанія «Cummins Machine Work», засновником компанії є Клессі Лайл Каммінс (Clessie Lyle Cummins), який працював шофером банку за фінансової підтримки банкіра і політика Вільяма Глантона Ірвіна (William Glanton Irwin), а 3 лютого 1919 року була заснована Компанія Cummins Engine.

Cummins
Ці два абсолютно несхожі одна на одну людини вперше зустрілися в 1908 році, коли Ірвіну потрібен був досвідчений автомеханік для обслуговування і ремонту власного автомобіля. Пізніше Ірвін підтримав талановитого механіка-самоука, коли той вирішив відкрити свою власну справу. Під час Першої Світової авторемонтна компанія Клессі Каммінз зуміла отримати кілька надзвичайно вигідних урядових замовлень. На той час Клессі був вже абсолютно переконаний, що нова технологія, запропонована Рудольфом Дизелем в 90-х роках дев'ятнадцятого сторічча здійснить переворот в конструюванні двигунів внутрішнього згоряння, забезпечивши недосяжні для бензинових двигунів показники споживання палива та ресурсу. Для початку робіт над двигуном нового типу Камминз набуває патент.

Відомо, що перший дизельний двигун був винайдений в 1890 році в Європі інженером Рудольфом Дизелем. Однак двигун не отримав широкого поширення через недосконалість конструкції, складності в збірці і нерентабельність в експлуатації. Клессі Камминз був абсолютно впевнений, що у двигунів, що працюють за принципом стиснення і займання повітряної суміші є велике майбутнє і при незначних доробках двигун може бути надзвичайно економічним і надійним. Щоб почати виробництво дизельних двигунів Камминз купив ліцензію у Голландського власника патенту Хвід.

Cummins

У 1919 році на заводі Камминз збирається перший американський 4-х тактний двигун за технологією Хвід. Двигун мав потужність усього 6 кінських сил, але цього було достатньо, щоб використовувати його як генератор для вироблення електрики.

Камминз прекрасно розуміє, що двигун ще дуже далекий від досконалості, неекономічним і примхливий. Покупці не довіряють європейської новинці, замовлень в компанію надходить мало, а прибуток від продажів не покриває і частини витрат виробництва. Тоді Камминз переманює на свій бік ведучого Голландського інженера Кнудсена з Хвід і починає роботу над створенням нового двигуна. Незабаром представляється експериментальна модель дизельного двигуна з розподільної муфтою у вигляді колеса.
Завдяки сміливим новаторським рішенням і постійній модернізації, дизельні двигуни отримують визнання в США. Спочатку, Каммінз прийшла ідея поширювати двигуни через журнал-каталог "Thermoil". Найактивнішими покупцями стають фермери. Після закінчення сезону, вони повертали двигуни дилерам під 50% залишкової вартості. Мало того, що двигун виявився надійним і економічним, його можна було використовувати без капітального ремонту протягом декількох років. До 1929 року, коли в США з'являються перші ознаки економічної кризи, Камминз виробляє судові двигуни і дизель-генератори.

За часів Великої депресії, завдяки своїй креативності та винахідливості, Каммінз вдалося уникнути долі багатьох своїх конкурентів - банкрутства. Він першим запропонував встановити дизельний двигун на автомобіль Паккард, і напередодні Різдва в 1929 році, як би випадково, запросив свого колишнього інвестора Ірвіна покататися на першому американському лімузині з дизельним двигуном. Кажуть, що це був всього лише вдалий маркетинговий трюк. Але, тим не менш, це врятувало компанію від розорення і Каммінз, завдяки сімейству Ірвіна, черговий раз примудрився отримати гроші під проект.

Каммінз розгортає рекламну компанію і активно популяризує установку дизелів на автомобілях. Каммінз особисто встановив кілька рекордів за швидкості і економічності серед автомобілів з дизельним двигуном під час автопробігів. У 1931 році на гоночному треку в Індіанаполісі, в гонках на «виживання», команда Cummins встановила черговий рекорд конструктивної міцності і надійності двигунів. Результати гонок щодня висвітлювалися пресою. Натхнені відкриваючимися економічними перспективами, власники невеликих транспортних компаній вирішуються розмістити замовлення на установку двигунів Cummins на своїх вантажівках.

На одній популярності далеко не заїдеш: компанія Cummins потребувала «ударну марку» двигуна, що послужила б відправною точкою для серійного виробництва і потужної організаційної структури. Незабаром такий двигун був сконструйований і зібраний. У 1933, Cummins випускає Model H, потужний двигун для вантажівок. Ірвін Міллер, правнук банкіра Ірвіна в 1934 році стає генеральним директором і з тих пір протягом декількох десятиліть керує корпорацією Cummins. Завдяки чудовій продукції і розгалуженої мережі центрів обслуговування, компанія з 1937 року отримує пристойний прибуток. Через три роки Cummins оголосив про надання 100.000 мильної гарантії на свої двигуни.

Під час Другої Світової Війни значна частина продукції Cummins випускається для американської армії і флоту. Двигуни Cummins працювали в будь-яких кліматичних умовах, від тропіків до Арктики. З відкриттям другого фронту двигуни поставлялися в Європу і Росію.

У 50-х роках в Америці відзначається масове будівництво магістралей з якісним покриттям. Двигуни Cummins встановлювалися на бульдозери, екскаватори та грейдери і тягачі, що доставляли будівельну техніку на ділянки. Водіям і власникам потрібний економічний, потужний, міцний двигун, і Cummins був саме тим, що потрібно. Після проведення серії лабораторних досліджень і тестування в 1954 році компанія оголосила про технологічний прорив: був представлений серійний двигун з системою дозування палива за часом і тиску. Через кілька років Сummins щорічно поставляв продукції на суму понад 100 мільйонів доларів і став лідером серед виробників індустріальних двигунів.

Широко визнаний у своїй країні, Cummins прагне розширити свою присутність за межами США. Робиться спроба побудувати нові виробництва. У 1956 році, в Шотландії, в місті Шоттс будується перший завод. На початку 60-х, Cummins побудував кілька заводів в Європі, Австралії, Бразилії, Індії, Мексиці і Японії. Через 10 років по всьому світу налічується 2500 дилерських і сервісних центрів Cummins в 98 країнах. Завдяки напруженій роботі компанії вдалося завоювати ринки на всіх континентах.

Тим часом вдома, в США, з'явилися невідкладні завдання. Спостерігалася тенденція до об'єднання виробників вантажної техніки та двигунів до об'єднання в холдинги. Наприклад, Detroit Diesel входить в одну структуру з Freightliner. У 1963 році Cummins теж намагався об'єднатися з концерном White Motors, але в кінцевому результаті, нічого не вийшло. Cummins до сьогоднішнього дня так і залишається єдиним незалежним виробником двигунів. Маркетингові служби компанії підрахували, що недалекий день, коли попит на супер-потужні двигуни буде поступово йти на спад. Cummins робить кроки у напрямку до монополізації потенційного ринку в сегменті малих двигунів.
Copyright MAXXmarketing GmbH
JoomShopping Download & Support

Бренди

case-logo
nh-logo-site
CNH Industrial
Cummins
BOSCH
MOTUL

Корисна інформація

Професійна діагностика, обслуговування та ремонт будь-яких кліматичних установок

Давно минули часи коли в жарку пору техніка працювала з відкритими вікнами! Ми з радістю...

Ремонт і діагностика будівельної, дорожньої, гірничо-видобувної та комунальної техніки

Ремонт і діагностика будівельної, дорожньої, гірничо-видобувної та комунальної техніки
Одним з відносно нових і перспективних напрямків роботи нашого підприємства останнім часом став ремонт і...

Система контролю якості ремонту. Bosch QualityScan

Система контролю якості ремонту. Bosch QualityScan
З 2015 року у нашому BOSCH DIESEL SERVICE при проведенні ремонтів інжекторів системи Common Rail...

Двигуни Cummins ISF-2.8 на Газель-Бізнес та Газель NEXT

Двигуни Cummins ISF-2.8 на Газель-Бізнес та Газель NEXT
Приблизно третина обсягів усіх ремонтів вироблених нашою організацією доводиться на поточні і капітальні ремонти двигунів...

Сервіс та послуги

serviceПіслягарантійне обслуговування cельхоз. техніки CASE IH и New Holland

Детальніше...

uslugiКомпанія має в своєму розпорядженні кваліфікований персонал, парк техніки, обладнання і площи для всіх видів ремонтних робіт сільськогосподарської техніки.

Детальніше...

uslugiДіагностика, обслуговування та ремонт будь-яких кліматичних установок сільськогосподарської, будівельної, спец.техніки, а також легкових та вантажних автомобілів.

Детальніше...

Запчастини

zapchastiБільш 10 000 запасних частин на складі.
Завжди в наявності високоякісні витратні матеріали та експлуатаційні рідини.

Детальніше... Дізнатися наявність

Послуги трала

Замовити послуги трала для перевезення великогабаритної с/г техніки:

+38 (050) 596-98-12

+38 (096) 325-66-36

Передзвоніть мені!

Компанія Новагро надає послуги з обслуговування та ремонту тракторів і комбайнів CASE і New Holland як на своїй території (м.Кропивницький кол. Кіровоград), так і з виїздом до замовника в будь-яку точку України. Ви також можете замовити будь-які запчастини для сільгосптехніки. У розпорядженні майстерень Новагро (Кропивницький кол. Кіровоград) унікальний для України паливний стенд для діагностики і ремонту паливних систем сільськогосподарської техніки. Якщо Вас цікавлять такі послуги, як ремонт паливних систем BOSCH в Кропивницькому (кол. Кіровоград), ремонт форсунок в Кропивницькому, ремонт ТНВД в Кіровограді, ремонт систем COMMON RAIL в Кропивницькому, ремонт паливних насосів в Кропивницькому, ремонт інжекторів, ремонт систем упорскування дизпалива, ремонт дизельної паливної апаратури, то Вам необхідно звернутися саме до нас.