Приблизно третина обсягів усіх ремонтів вироблених нашою організацією доводиться на поточні і капітальні ремонти двигунів Cummins. Нам доводилося ремонтувати мотори Cummins об'ємом від 2,8 до 15 літрів, встановлені на найрізноманітніших видах обладнання, транспорті та іншої техніки. Працюючи в партнерстві з офіційним представите лем Cummins, ми за минулі два роки освоїли ремонт двигуна Cummins ISF-2.8, який встановлюється на автомобілі Газель Бізнес і Газель NEXT.

ГАЗель-Бізнес »- сімейство малотоннажних автомобілів, що випускаються на Горьківському автомобільному заводі з 2010 року. Нова модифікація автомобіля з 2010 року стала комплектуватися турбованим дизельним двигуном Cummins ISF американської розробки. Тоді як виробництво «Газелі» з дизельним двигуном австрійського виробництва «Штайер» було припинено в 2008 році.
Двигатели Cummins ISF-2.8 на Газель-Бизнес и Газель NEXT
У 2013 році було оголошено про серійному запуску виробництва автомобіля «ГАЗель-Next». Нова модель набула більш зручну і безпечну кабіну, ніж «Газель-Бізнес», передню незалежну підвіску і рейковий рульовий механізм з гідропідсилювачем керма.
Двигатели Cummins ISF-2.8 на Газель-Бизнес и Газель NEXT
Такий автомобіль з 2014 року експлуатуємо і ми на своєму підприємстві для доставки вантажів, перевезення двигунів і агрегатів трансмісій важкої техніки.
Як виявилося, у багатьох сільгосппідприємств, які є нашими клієнтами, в автопарках також присутні такі автомобілі. З автомобілів таких підприємств ми і почали ремонти таких моторів. Наш ділянку по ремонту паливних систем - BOSCH DIESEL SERVICE вже більше трьох років ремонтує форсунки Common Rail, встановлені на такі мотори. В ремонтах таких моторів ми використовуємо оригінальні запасні частини. Всі роботи виконуються згідно заводських технологій ремонту Cummins. Спільно з нашими партнерами ми також проводимо ремонт турбокомпресорів, встановлених на цих моторах. Часто клієнт просить провести разом з ремонтом двигуна, також обслужити генератор і стартер. Ми виконуємо і ці роботи. Переважно, ми приймаємо в ремонт комплектний автомобіль і самі виробляємо весь перелік робіт по ньому, починаючи з діагностики, демонтажу, потім установки і перевірки перед здачею клієнтові.
Двигатели Cummins ISF-2.8 на Газель-Бизнес и Газель NEXT
На капітальний ремонт такі двигуна потрапляли в основному зі зношеною циліндро-поршневої групою. Тільки один з моторів «застукав» перед ремонтом, потрібна була заміна колінчастого вала і шатунів, а також ряду інших деталей при незношених поршневий групі. Пробіг таких двигунів на момент звернення до нас становив від 200 до 350 тисяч км.

Думаю, зайвим буде нагадувати про необхідність дотримання інтервалів обслуговування двигуна, а також використанні якісного масла для системи змащення двигуна. Ці чинники природно сприяють збільшенню пробігу мотора до ремонту. Хотілося б звернути особливу увагу власників і водіїв на своєчасну заміну паливного фільтра. Причому використовувати рекомендуємо фільтр Fleetguard FS19925.
Двигатели Cummins ISF-2.8 на Газель-Бизнес и Газель NEXT
Використовуючи неякісний паливний фільтр деякі наші клієнти домагалися рекордно низького пробігу до ремонту форсунок - 10 тис км !!! Нам траплялися екземпляри фільтрів, що не ущільнювалися всередині корпусу (колби), тобто, замість фільтрованої 5 мікронним фільтрує, в паливну систему йшло неочищена томліво! При частій заправці паливом на сумнівних АЗС рекомендуємо встановлювати додатковий фільтр грубої очистки палива з підігрівом, наприклад FH 235 * Diesel Pro® FH 236 Diesel Pro® також виробництва Fleetguard.
Нижче наводиться таблиця з періодичністю регламентного обслуговування, яку дає завод-виготовлювач двигуна, а також рекомендації по мастильним матеріалам:
Щоденні процедури технічного обслуговування1
  • Впускний повітропровід - перевірити
  • Рівень охолоджуючої рідини - перевірити
  • Трубка сапуна картера - перевірити
  • Приводні ремені - перевірити
  • Вентилятор системи охолодження - перевірити
  • Водоотделітель для палива - злити відстій
  • Рівень масла - перевірити
Процедури технічного обслуговування через кожні 10 000 км [6000 миль], 250 годин або 3 місяці експлуатації2,3
  • Система охолодження - перевірити
  • Кришка радіатора - перевірити
  • Привід гідравлічного насоса - перевірити
  • Генератор - перевірити
  • Компресора кондиціонера - перевірити
  • Опір повітряного фільтра - перевірити
  • Охолоджувач наддувочного повітря - перевірити
  • Повітряний компресор - перевірити
Процедури технічного обслуговування через кожні 20 000 км [12 500 миль], 500 годин або 6 місяців експлуатації1,2
  • Масло і масляні фільтри - замінити
  • Паливний фільтр (патронного типу) - замінити
Процедури технічного обслуговування через кожні 40 000 км (25 000 миль), 1000 годин або 1 рік експлуатації
  • Пристрій натягу ременя вентилятора системи охолодження - перевірити
  • Маточина вентилятора з ремінним приводом - перевірити
  • Нагнітальний повітропровід компресора - перевірити
Процедури технічного обслуговування через кожні 80 000 км [50 000 миль], 2000 годин або 2 роки експлуатації1
  • Система охолодження - промити
  • Шланги радіатора - перевірити
  • Шків колінчастого вала - перевірити
Процедури технічного обслуговування через кожні 160 000 км [100 000 миль], 2000 годин або 2 роки експлуатації1
  • Клапанний механізм - відрегулювати
  1. Оператор повинен використовувати всесезонний антифриз, призначений для важких умов експлуатації, відповідний за хімічним складом вимогам CES 14603.
  2. Інтервал заміни масла і масляного фільтра повинен коригуватися в залежності від сорту використовуваного масла. Див. "Інтервали заміни масла" в даному розділі.
  3. Виконуйте ухваленими процедури для стартера, генератора, акумуляторних батарей, компонентів електрообладнання, моторного гальма, охолоджувача наддувочного повітря, радіатора, повітряного компресора, повітряного фільтра, компресора кондиціонера і муфти вентилятора.
Періодичність зливу і заміни масла
Таблиця 1. Технічні стандарти фірми Cummins на мастильні матеріали і інтервали заміни масла
Класифікація з технічного стандарту фірми Cummins Класифікація для Північної Америки Міжнародні класифікації Двигуни потужністю 105, 115, 125 кВт
Застаріло. Не застосовувати. API CD API CE ACEA E-1 Застаріло. Не застосовувати.
API CG-4/SH
CES -200751 API CF-4/SG ACEA E-2 Для CES-20075, API CF-4 / SG, ACEA E-3 і ACEA E-2 інтервал заміни масла для цього двигуна скорочується наполовину до 10 000 км (6000 миль), 250 мотогодин або 3 місяців експлуатації, що настане раніше.
ACEA E-3
JAMA DH-1
CES -200712 API CH-4 4/SJ ACEA E5 20 000 км (12 500 миль), 500 мотогодин або 6 місяців експлуатації, що настане раніше.
CES -200762
CES -200772
CES -20078 API CI-4 ACEA E7 20 000 км (12 500 миль), 500 мотогодин або 6 місяців експлуатації, що настане раніше.
CES -20081 API1 CJ-4 ACEA E9 20 000 км (12 500 миль), 500 мотогодин або 6 місяців експлуатації, що настане раніше. При використанні дизельного палива з ультранизьким вмістом сірки.3
JAMA DH-2
Примітки до таблиці:
  1. Для двигунів середньої потужності, для регіонів, де масла CH-4 / SJ та CG-4 / SH відсутні, див. Таблицю періодичності заміни масла в Розділі 2. В альтернативному випадку допускається використання олив, відповідних CES-20075, проте періодичність заміни оливи та фільтрів необхідно зменшити вдвічі.
  2. За межами Північної Америки, де оливи, відповідні CES-20071, CES-20076 або CES20077, можуть бути не доступні, фірма Cummins рекомендує в першу чергу застосовувати оливу, що відповідає технічним умовам Global DHD-1, спільно розробленим EMA, ACEA та JAMA.
  3. Дизельне пальне з наднизьким вмістом сірки визначається як дизельне паливо з масовим вмістом сірки не більше 0,0015% (15 проміле) (визначення дизельного пального з наднизьким вмістом сірки також міститься в ASTM S-15).
Найбільш важлива рекомендація фірми Cummins полягає в тому, що для нормальних режимів експлуатації при температурах навколишнього середовища вище -15 ° C [5 ° F] слід використовувати всесезонна олива 15W-40. Використання всесезонної оливи зменшує утворення відкладень, полегшує провертання двигуна при низьких температурах і збільшує термін служби двигуна за рахунок забезпечення необхідного змащування при високих температурах. Оскільки при використанні всесезонних олив витрата оливи знижується приблизно на 30% в порівнянні з сезонними оливами, важливо використовувати всесезонні оливи, знаючи, що двигун при цьому буде гарантовано відповідати чинним вимогам за рівнем викидів.
Використання "синтетичних моторних олив" (виготовлених із застосуванням базових олив групи 3 або 4 по API) дозволяється за умови дотримання тих же обмежень по робочим якостям та в'язкості, що і для моторних олив на нафтовій (мінеральній) основі. Для синтетичних олив повинні застосовуватися такі ж інтервали заміни оливи, як і для моторних олив на нафтовій (мінеральної) основі.
Більш докладні відомості та пояснення по моторним оливам для двигунів фірми Cummins наведені в останній редакції документа "Рекомендації по оливам для двигунів Cummins", Бюлетень 3810340.
Двигатели Cummins ISF-2.8 на Газель-Бизнес и Газель NEXT
Переважною маркою по в'язкості оливи є 15W-40, а в холодних кліматичних умовах можуть використовуватися всесезонні оливи з більш низькою в'язкістю. Див. Наведену діаграму. Будь-які оливи з категорією в'язкості нижче 15W-40 повинні відповідати вимогам CES 20081.
У двигунах Cummins®, що працюють при температурах навколишнього повітря нижче -25 ° C (-13 ° F), рекомендується використовувати синтетичні моторні оливи категорії III і IV по API. Синтетичні оливи 0W-30, відповідні категорії III або IV по API, можуть використовуватися в таких умовах, коли температура навколишнього повітря ніколи не перевищує 0 ° C (32 ° F). Загущені оливи 0W-30 не забезпечують такий самий рівень захисту від розведення оливи паливом, як більш високоякісні всесезонні оливи. Використання олив 0W-30 при роботі з великими навантаженнями може привести до прискорення зносу циліндрів.

Оскільки ці оливи розраховані на роботу в умовах більш тонкої масляної плівки, ніж оливи 15W-40, то при температурах вище 20 ° C [70 ° F] необхідно використовувати високоякісні фільтри Fleetguard®. Деякі постачальники олив іншим разом заявляють про підвищену економії палива при застосуванні цих олив. Фірма Cummins не може ні схвалити, ні забракувати будь-який продукт, який не був виготовлений фірмою Cummins. Це відноситься до сфери взаємовідносин між замовником і постачальником оливи. Слід отримати від постачальника оливи підтвердження того, що олива буде забезпечувати задовільні робочі характеристики в двигунах Cummins, або не застосовувати цю оливу.

Бренди

case-logo
nh-logo-site
CNH Industrial
Cummins
BOSCH
MOTUL

Корисна інформація

Професійна діагностика, обслуговування та ремонт будь-яких кліматичних установок

Давно минули часи коли в жарку пору техніка працювала з відкритими вікнами! Ми з радістю...

Ремонт і діагностика будівельної, дорожньої, гірничо-видобувної та комунальної техніки

Ремонт і діагностика будівельної, дорожньої, гірничо-видобувної та комунальної техніки
Одним з відносно нових і перспективних напрямків роботи нашого підприємства останнім часом став ремонт і...

Система контролю якості ремонту. Bosch QualityScan

Система контролю якості ремонту. Bosch QualityScan
З 2015 року у нашому BOSCH DIESEL SERVICE при проведенні ремонтів інжекторів системи Common Rail...

Двигуни Cummins ISF-2.8 на Газель-Бізнес та Газель NEXT

Двигуни Cummins ISF-2.8 на Газель-Бізнес та Газель NEXT
Приблизно третина обсягів усіх ремонтів вироблених нашою організацією доводиться на поточні і капітальні ремонти двигунів...

Сервіс та послуги

serviceПіслягарантійне обслуговування cельхоз. техніки CASE IH и New Holland

Детальніше...

uslugiКомпанія має в своєму розпорядженні кваліфікований персонал, парк техніки, обладнання і площи для всіх видів ремонтних робіт сільськогосподарської техніки.

Детальніше...

uslugiДіагностика, обслуговування та ремонт будь-яких кліматичних установок сільськогосподарської, будівельної, спец.техніки, а також легкових та вантажних автомобілів.

Детальніше...

Запчастини

zapchastiБільш 10 000 запасних частин на складі.
Завжди в наявності високоякісні витратні матеріали та експлуатаційні рідини.

Детальніше... Дізнатися наявність

Послуги трала

Замовити послуги трала для перевезення великогабаритної с/г техніки:

+38 (050) 596-98-12

+38 (096) 325-66-36

Передзвоніть мені!

Компанія Новагро надає послуги з обслуговування і ремонту тракторів і комбайнів CASE і New Holland як на своїй території (м. Кропивницький (колиш. Кіровоград)), так і з виїздом до замовника в будь-яку точку України. Ви також можете замовити будь-які запчастини для сільгосптехніки. У розпорядженні майстерень Новагро (Кропивницький (колиш. Кіровоград)) унікальний для України паливний стенд для діагностики та ремонту паливних систем сільськогосподарської техніки. Якщо Вас цікавлять такі послуги, як ремонт паливних систем BOSCH в Кропивницькому (колиш. Кіровоград), ремонт форсунок в Кропивницькому (колиш. Кіровоград), ремонт ТНВД в м Кропивницький (колиш. Кіровоград), ремонт систем COMMON RAIL, ремонт паливних насосів в Кропивницькому, ремонт інжекторів в Кропивницькому (колиш. Кіровоград), ремонт систем упорскування дизпалива, ремонт дизельної паливної апаратури в м.Кропивницький (колиш. Кіровоград), то Вам необхідно звернутися саме до нас.